Saturday, July 1, 2017

Replacement - 1

Ibland händer saker som man inte vill eller inte planerat som att man tappar något. Jag har idag haft på mig min gula sommarklänning och ett par svarta broderade örhängen. Men när jag kom hem så hade jag bara ett örhänge. Vilken tur att jag enkelt kan brodera ett ersättningsörhänge.
Sometimes things happen that you don't want or not planned, as to lose something. I have today worn my yellow summer dress and a pair of black embroidered earrings. But when I got home I just had an earring. What luck that I easily can embroider a replacement earring.
Här ser ni vilka örhängen jag pratar om. Här kan ni se hur jag broderade dem. De är faktiskt ett par ”freebies” som finns på Husqvarna Vikings amerikanska hemsida.
Here you see the earrings I'm talking about. Here you can see how I embroidered them. They are actually some "freebies" that is on the Husqvarna Viking U.S. website.
Tur att man enkelt kan brodera ett extra örhänge. De hade ju varit förstörda om jag köpt dem och bara haft ett. Nu vet jag att en del vill ha ett enda örhänge – men det är inte riktigt min stil 😊 Vilken tur att smaken är olika och att vi kan välja själva 😊
Luckily I can easily stitch an extra earring. They would have been destroyed if I bought them and only had one. Now I know that some people want to have a single earring – but it's not really my style. What luck that taste is different and that we can choose for ourselves
Facts about designs/fabrics etc:
Designs  Embroider and Shine collection from Husqvarna Viking

2 comments:

  1. Blev mycket förtjust i Dina broderade örhängen, måste jag säga.

    Dollandesign

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tack Dollan, jag gillar dem också :-)

      Delete